[Epitesz-barkacs] 24V 400W E27-es

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Okt. 3., Szo, 15:55:32 CEST

Sziasztok!

Két dolog:

Nem tudom, mi bajotok a lámpával? Ha a csúcs jól érintkezik és rugós a
megtámasztása, nem igazán probléma ekkora áram. Különben a régi
biztosítékok sem működtek volna. <www.digita.uw.hu/VillM/muvek_10.pdf>
"A Diazed-rendszerű biztosítók 500V névleges feszültségre és 200A
névleges áramerősségig készülnek." Egyedüli probléma a melegedés, de
ezek természetesen jóval nagyobb búrában vannak. Szerintem nekem is
van a relikviáim között 1kW-os E27-es, hagyományos felépítésű izzó,
30+ éve ilyet simán lehetett vásároni. Ezzel bosszantottuk pl. a
gondnokot a koleszban, amikor kifigásolta a 100-as izzót a mosdó
fölött.

Másik kérdésem, hogy megvan a kilövési engedély Mágusra? Bölcs
rezignációval tűri, hogy hirtelen mindenki őt cseszegeti. Úgy látszik,
mindig járatja az agyát és nem mindig tudja a tutit meg a frankót, hát
kérdez. Ő lenne az egyetlen?

Üdv
pi