[Epitesz-barkacs] kinti szereles

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Okt. 3., Szo, 20:19:03 CEST

Szervusz Mágus!

> most keresgélek napsütést is bíró leírásokat
>
> milyen szókombinációk segítemek a találatban?

Bádogdoboz, fadoboz. Persze csak a műanyag dobozod árnyékolására.

Ha mindenáron vezetni akarod, akkor egyrészt a kábelnek is kültérinek
kell lenni (asszem még nem volt róla szó), másrészt mivel amit
választottál, nem önhordó (pl. seregélycsapat), horganyzott sodronyt
kell kifeszíteni, és ahhoz kötözni. Harmadrészt megvan a minimális
magassága a belógásnak is, fejből nem tudom, úgy 4 m. Így nem lehet
átlagos dolgokkal elkapni, létrát nekidönteni, teherautó átfér alatta
(lehet, hogy itt nem szempont). Ezen a ponton esik ki a szőlőkordon,
meg mivel a szőlőben késsel és metszőollóval dolgoznak. Ehhez jön még
a sodronyfeszítés módja, ahhoz hogy kötöd hozzá a kábelt úgy, hogy
véletlen se legyen mechanikailag igénybevéve stb.

szia: Balázs