[Epitesz-barkacs] kinti szereles

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 3., Szo, 21:16:49 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.10.03. 20:19:03 +2h-kor írta:

> Ha mindenáron vezetni akarod, akkor egyrészt a kábelnek is kültérinek
> kell lenni (asszem még nem volt róla szó), másrészt mivel amit
> választottál, nem önhordó (pl. seregélycsapat), horganyzott sodronyt
> kell kifeszíteni, és ahhoz kötözni. Harmadrészt megvan a minimális

amikor a földkábelt az oszlopra viszik fel ---  ember által érinthető területen ---,
akkor vagy egy acélcső védi, vagy KPE cső  (kékcsíkos vízcsőbe húzták
bele, és sárga PUR habbal "víztől védett" elmü által elfogadottan)
( KPE-t említette Szepygabi is )

pl. kerítés mellett KPEcső, vagy 32-es acélcső?
(KPE  csővel védetten kisfeszültségű utcai trafóknál is láttam,
azt sem tudják bicskával felsérteni)