[Epitesz-barkacs] kinti szereles

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 3., Szo, 21:34:51 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.10.03. 21:16:49 +2h-kor írta:

> amikor a földkábelt az oszlopra viszik fel ---  ember által érinthető
> területen ---,
> akkor vagy egy acélcső védi, vagy KPE cső  (kékcsíkos vízcsőbe húzták

közben ezt találtam:

http://www.yabe.hu/tender/7648/elektromos_aram_bevezetese

Minimum 4x16mm Cu illetve4x25mm Alu amit az ELMÜ előír 3 fázis csatlakozáshoz ,ami természetesen 1f esetén is megfelel!az 1 f.fogyasztásmérő kisebb emiatt a későbbiekben nem fér bele a 3f.fogy mérő,ha ilyen terv van célszerű már most megvenni és beépíteni a 3f fogyasztásmérőhelyet kb 4 eFt a különbség!Egyébként a végleges bekötéshez 15m vízszntes vetületig a kábelt a szolgáltató adja -ingyen a fölötte szökséges mennyiséget pedig jelképes összegért adja 1200Ft /m!
!!!
Nem előírás az acél védőcső-egyszerűen "megfelelő mechanikaivédelem"mel kell ellátni
az oszlopról a földbe belépő kábelt amire a 63mm KPE cső is tökéletes,
 olcsóbb és időtállóbb!A fogyasztásmérést az épületfal külső síkján kell elhelyezni -leolvasható magasságban!

> bele, és sárga PUR habbal "víztől védett" elmü által elfogadottan)
> ( KPE-t említette Szepygabi is )

már csak a 20-as és 25-ös KPE árakat kell felkutatnom