[Epitesz-barkacs] polirozas?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 3., Szo, 22:26:07 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.03. 21:59:07 +2h-kor írta:

> Nagy darabról van szó?
> Először mechanikusan finomra kéne csiszolni, aztán elvinni olyan céghez,
> amelyik tud elektropolírozni. A művelet után borotválkozásra is lehet
> használni. Szerintem nem lehet drága, félórás művelet.

kétfunkciós szerkezet lenne:

Rozsdamentes gulyás bogrács:
Méret:   3-40 l
Anyag:  1,25mm vastag saválló acéllemez
http://www.bogracsok.hu/bogracsok_rbogracsok.php

ezt vagy praktikerben, vagy obiban, vagy valahol láttam
elérhető áron és fényes volt a belseje
főzés nélküli funkcióban

pontszerű fényforrás elhelyezése a peremhez rögzített
égőtartó finom behangolásával
(igaz, hogy nem parabola, de  a boltban egy elemes égővel
talán kipróbálhatnám, hogy milyen lenne)