[Epitesz-barkacs] tehergépjármű menetlevél

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 4., V, 16:26:30 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.10.04. 15:04:52 +2h-kor írta:

> köszönöm nagyon kedves vagy, hogy megkerested.
>
> ezt olvastam én is, de ennek ellenére többen azt állítják 2008 novemberi
> dátummal, hogy márpedig szükséges minden teherautóra menetlevelet
> kiállítani...

keress rá az ''állandó menetlevél" szókombinációra

néhány érdekes találat ezek közül :-)

!!!!!!!!
Egy törvényes megoldás a nagyonhülye a rendorség és a jogszabály ...
2007. máj. 15. ... Az eredményes jogi csoda: az állandó menetlevélSokszor sokféle fórumon lehet hallani a panaszt, hogy a jogalkotóink nem állnak a helyzet ...
www.euroastra.info/node/1584 - Tárolt változat - Hasonló
!!!!!!!!

Menetlevél magánnéven lévő tehergé - Index Fórum
31 hozzászólás - 19 szerző - Legutóbbi hozzászólás: 2005. aug. 30.
A menetlevelet már jó ideje nem írom, de a biztonság kedvéért ott pihen a kesztyűtartóban az "állandó menetlevél" társaságában. :) ...
forum.index.hu/Article/showArticle?t... - Tárolt változat - Hasonló

Az eredményes jogi csoda: az állandó menetlevél | EuroAstra ...
Az eredményes jogi csoda: az állandó menetlevél. k, 2007/05/15 - 01:35 - johannes. Az eredményes jogi csoda: az állandó menetlevél ...
www.euroastra.info/node/1583 - Tárolt változat - Hasonló