[Epitesz-barkacs] Re: INOX vagy savallo vagy a magnes fogja-e vagy sem? Re: polirozas?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 4., V, 17:49:54 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.04. 13:03:45 +2h-kor írta:

> Ez miért probléma? Neked olyan kell, amit fog a mágnes, de mindenképpen
> rozsdamentes?
>
> A kategorizálás (saválló, inox, rozsdamentes) elég önkényes. Rettentő
> sokféle ötvözet létezhet. Tudd a célt, aztán el lehet dönteni, hogy egy
> termék arra jó vagy nem. Háztartási célokra (edény, evőeszköz) szerintem

megpróbálom összefoglalni:

"sufniban" (tető alatt, de környezetileg párás, ködös, fűtetlen időszak is lehet)
kellene nagy fény legalább 1/2 négyzetméteren

ha a nap délben odatűz, akkor mondom, hogy "igen, ez most jó"

sajnos majdnem kevés az is, amikor egy reproállványon 4 égő
megvilágít egy A/4 lapot (a 4 égő alatt túlfeszitett, spec égőt értek)

próbáltam halogén vonalégővel 1000Wattossal is, de az is kevésnek bizonyult

van valamennyi "vetítőszén", amivel ívfényt lehet előállítani (30 éve voltak
ilyen vetítőgépek a mozikban a 35mm-es filmekhez) csak a szénmozgató
és ívtartó mechanika nincs hozzá
-----------
mechanikailag erős legyen
bírja a hőt
párás környezetben ne rozsdásodjon
párás környezetben is tartsa meg (amennyire lehet) a tükrözést
pontszerűség esetén legyen jó forgási parabola, de olyan "mély",
hogy a fényforrás a parabola belsejében legyen (kicsi fókusz)

a rozsdamentes bogrács már kínomban jutott eszembe,
nem igazán parabola, de bírná a hőt, fényezhető lenne,
párában talán nem rozsdásodna,

a régi autós reflektorokat vasból láttam, belülről
krómozták, de hamar vakultak üveg nélkül

lehet hogy van rá megoldás? de sajnos nem villant be nekem :-(