[Epitesz-barkacs] HgLi lámpa, izzó

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 6., K, 16:05:04 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.10.06. 15:17:33 +2h-kor írta:

> hali
>
> hozzájutottam kb. 10 darab HgLi 125W-os lámpához.
>
> kérdezem, hogy ehhez a fajtához kell-e fojtó trafó ?

PowerPoint bemutató szerint van állítólag benne izzószál,
ha ez igaz, akkor tehát fojtó nem nagyon

a menet mellett van egy vékony átlátszó csík, azon valamennyire
be lehet kukucskálni

> esetleg érdekel-e valakit ilyen lámpa ?

engem igen

> akkor ez most lámpa, izzó vagy ívfényforrás vagy mi a pontos neve ?

---------

[PPT] PowerPoint bemutatóFájlformátum: Microsoft Powerpoint - HTML-változat
Kevertfényűlámpa (HMLI). Izzószál. Főelektróda. Segédelektróda. Gyújtó ellenállás. Fej. 2008.10.9. BME - VIK ..
Felépítése: 80 W Hgli + Izzószál ~ 80 W. Sorba kötve izzószál. 2008.10.9. ...
https://wiki.sch.bme.hu/pub/.../7ea_nagynyomskislo_lampak.ppt?... -