[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 7., Sze, 09:59:31 CEST

de a ceg szandekosan el tud tunni, meg tud szunni. a kozalkalmazott ritkan hal meg onszantabol. az, hogy valakinek van lehetosege csalni, vagy pedig hogy bekovetkezhet olyan tragedia ami miatt nem vonhato felelossegre, azert nem ugyanaz.

meg a buntetojogban is kulon kategoria a hivatalos szemely altal, hivatali eljarasban elkovetett ...  nem veletlen. ha alvallalkozok csinaljak, egybol nem hivatalos szemely, stb. az allamnak nem kell mindent kiadni a kezebol. az ellenorzest plane nem kellene, meg minek is?

vajk