[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 7., Sze, 12:06:22 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Mire azt tizenöt fellebbezés és kétszerannyi év után megnyered, hol van
> a cég, amin behajtanád?

Na de most nem Mo-ról volt szó!
Itthon bizony ezt is meg kéne oldani, mert ami most megy, az
elfogadhatatlan.

> Hogyan?

Na ezt már hadd nem tudjam!

> A hivatal téríti a kárt gondolom, nem személyesen aki vizsgálta.

Az lehet, de itt most éppen a felelősségrevonhatóság volt a téma. A
hivatal büntet. Ha meg 20 év múlva összedől a ház, nem biztos, hogy a
hivatal létezik még.

Tulajdonképpen most arról beszélünk, hogy a korrupciót hogy lehet
elkerülni. Nos, asszem nem tudunk minden szitura kiterjedő receptet itt
kitalálni, meg hát ennek a fórumnak nem is ez a célja. Mindenképpen
megfontolandó ez az amerikai módszer az itthoni építési ügyek
felelősség-tologatós módszere helyett.