[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 7., Sze, 12:10:51 CEST

vajk fekete wrote:
> de a ceg szandekosan el tud tunni, meg tud szunni. a kozalkalmazott
> ritkan hal meg
> onszantabol. az, hogy valakinek van lehetosege csalni, vagy pedig hogy
> bekovetkezhet
> olyan tragedia ami miatt nem vonhato felelossegre, azert nem ugyanaz.

Szóval aszongyátok, hogy ez csak közalkalmazottal oldható meg. Nemtom,
hogy akkor az elműnél miért használják mégis a külsős módit. Na mindegy,
azt hiszem, úgyse mi döntjük el, hogy legyen megoldva, ami úgyse lesz
megoldva. :-) Szóval a levegőbe durrogtatunk.

Én csak azért forszíroztam ezt a másik módit, hogy ha lehetne ilyet Mo-on
csinálni, ne ez legyen már az akadálya. Ha csak így lehetne, ahogy írod,
akkor itt még jószándék, és azonnali bevezethetőség esetén is csak
évtizedek múlva lehetne bevezetni.

Aztán majd keresek valakit, aki egy fejlettebb eu tagországban él, háthat
tudja, hogy ott mi az ábra. Mert igazából ez érdekelne. Persze csak
elvileg, mert már nem érint a dolog. Ha ott sincs ilyesmi, akkor nálunk
nullára redukálódik az esély, hogy valaha is lesz ilyen.