[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 7., Sze, 13:39:16 CEST

ha megfigyeled, azt azokra a dolgokra szoktam mondani, ahol az allam a meglevo, mukodo uzleti megoldassal paralell sajat megoldast akar kialakitani total feleslegesen.

ha lenne jol mukodo magan epitesfelugyelet, akkor meg lehetne bizni ezzel. de nincs.
ugyanigy a rendorseg is allami marad egyelore, meg a birosag is.
hatosagi jogkoroket magancegekre bizni mindig hulyen sul el. lasd zoldkartya, muszaki vizsga, kemenysepro, gazmuvek, sorolhatnam.

vajk