[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 7., Sze, 12:14:11 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ezt jonak mondod, aki szerint mindent el es ki kell adni, legyen az a
> kiskakas gyemantfelkrajcarja, vagy az aranytojast tojo tyuk, mert ami
> allami, az definicio szerint rosszul mukodik, korrupt... :-)

Ahol a tulajdonos nem lát rá a dologra, vagy nincs tulajdonos, az csak jó
drágán működik, és lépten-nyomon korrupcióra derül fény. Ezek tények.
Amit bármiért meg kell tartani állami kézben, azt azzal a tudattal lehet
ott tartani, hogy biztos, hogy sokkal drágábban fog működni, tele lesz
minden érdemi lépés korrupcióval, ezt a brekkencset le kell nyelni.

(Akik meg az égvilágon mindent visszaállamosítanának, azok meg ne
kommunistázzanak!
Nemrég hallottam, megfontolandó: demokrácia: jogbiztonság. Na ez itt
nagyon mérsékelt.)