[Epitesz-barkacs] egy kis ozon

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2009. Okt. 7., Sze, 12:22:02 CEST

> A levegőben van 21 % oxigén. A vízben oldott oxigén ennek a töredéke.
> Nem hiszem, hogy érdemi hatása lenne.

Kérdés, mekkora az a töredék. Azt olvasom, hogy egy liter 25 fokos vízben
lehet kb. 8 mg oxigén, ami tényleg nem sok. De ha jól számolom, egy liter
levegőben is csak 300 mg van. Igaz, hogy majdnem két nagyságrend különbség,
de azért azt nem mondanám, hogy az egyik elhanyagolható a másikhoz képest.
Persze tudni kéne, hogy az ózon mennyire fertőtlenít és milyen töménység
kell belőle,  lehet, hogy tényleg semmit nem számít ahhoz képest, hogy a
bacik kapják a képükbe az UV-t.

Palasik Sándor