[Epitesz-barkacs] UV-C es uveg?

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2009. Okt. 7., Sze, 13:44:00 CEST

szepygab at gmail.com írta:
> [...]

       Vigyük ez a feketéket az Északi Sarkra. Aztán meglátjuk, ki a
genetikai hulladék. ;-)
Adott helyen adott körülményekhez alkalmazkodik az ember ( is ). Tehát
ami az egyik égövön
előny, a másikon hátrány. ( Persze vihetnénk eszkimókat Afrikába - csak,
hogy ne legyek
fajgyűlölő. ;-)  )

> Az alkalmazkodas frappans peldajat lattam egy ismerosomnel. Egy ideig
> Dzsibutiban dolgoztak (30 fok korul mar feloltoznek a helybeliek) es
> megtetszett egy kopasz macska, szerettek a barsonyos boret. (Izles
> dolga, szerintem rasnya)
> Az osszes szukseges allategeszsegugyi papirt beszereztek, es az egyik
> nyaron a macskat is hazatelepitettek a csaladdal egyutt.
> Az elso telen gyonyoru bundat novesztett :-)

    Én egyszer egy tudományos műsorban nagyon hasonlót, talán durvábban
láttam.
Lehet, hogy kisebb-nagyobb tévedések vannak benne, de nagyvonalakban
erről van
szó: Ausztráliában egy időben ( talán ma is? ) nagy problémát
jelentettek az elvadult
házi állatok. A kutya ugye dingó "lesz", a macska viszont sokkal
durvábban "elfajzik".
Állítólag képes fizikailag nagyobbra nőni a vadonban és a bundája színe
is megváltozik,
hogy jobban tudjon rejtőzködni. És ehhez mintha azt mondták volna, hogy
csak 1-2
generáció szükséges!

  Nem értek egyáltalán a macskákhoz ( meg amúgy az állatokhoz sem ) de talán
nem véletlen, hogy az ókori egyiptomiak olyannyira tisztelték. ( Persze
más állatokat
is tiszteltek. )

       Üdv.: Horváth Zsolt