[Epitesz-barkacs] UV-C es uveg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 7., Sze, 18:35:04 CEST

Horvath Zsolt wrote:

>        Vigyük ez a feketéket az Északi Sarkra. Aztán meglátjuk, ki a
> genetikai hulladék. ;-)

Gondolod, hogy nem bírnák? Ők nem ebben térnek el jelentősen, hanem hogy a
bőrük jelentős fényvédelmet ad.

Ez a genetikai hulladék téma nem itt vetődött fel, de mivel itt sokan
vannak azon a listán is, ezért dobtam be.

> hogy ne legyek fajgyűlölő. ;-)  )

Inkább rasszista. A fajgyűlölő az embert, mint fajt gyűlölheti, vagy
valami más fajt. :-)

> házi állatok. A kutya ugye dingó "lesz", a macska viszont sokkal
> durvábban "elfajzik".
> Állítólag képes fizikailag nagyobbra nőni a vadonban és a bundája színe
> is megváltozik,
> hogy jobban tudjon rejtőzködni. És ehhez mintha azt mondták volna, hogy
> csak 1-2
> generáció szükséges!

Elég hihetetlen! Úgy lehetséges, hogy a már régebb óta ott élő fajtákkal
keveredik.