[Epitesz-barkacs] UV-C es uveg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 7., Sze, 18:36:48 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Mert már tavasszal elkezdted. Na de manapság van időd ilyen szabadidős
tevékenységre? Ha nincs, csak amikor már derekasan nyár van, akkor persze,
hogy ez van.

Ha vizsgáltak. Emlékeim szerint akkoriban se mi, sem a tv-rádió nem
foglalkozott a témával. Ezért aztán én pl jópárszor leégtem, mint a
pengősmalac. Na aztán majd kiderül, mi fog elvinni.