[Epitesz-barkacs] Ekszijtarcsa-szeruseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 9., P, 11:03:45 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ezek szerint nem vagy annyira elkényelmesedve, mint hofi :-)

Nincs ő elkényelmesedve, inkább engem akart froclizni. Ő még nem tudja
elképzelni, hogy valakinek pl gerincproblémái vannak, ezért bármit, ha
lehet, ülve szeretne csinálni. Neki úgy jön ez le, hogy egy lusta állat
vagyok, aki azért akarja ülve, mert kényelmesebb, mint állva.

(Szoktam gyalogolni, napi 1-2 órát, és bizony néha akár 5-6-szor is le
kell ülni akárhova, kerítésre, kődarabra, buszmegállóba, árokba, hogy
kicsit kihajlítgassam a gerincemet hátul, mert tök elzsibbad mindkét
combom. Odáig még jó, hogy elzsibbad, max nem érzek pár tenyérnyi
területet, de idővel átmegy fájdalomba. Ekkor, ha minden kötél szakad,
minimum hajolgatni, guggolgatni kell.)