[Epitesz-barkacs] Ekszijtarcsa-szeruseg

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Okt. 9., P, 11:25:04 CEST

jhidvegi írta:
> Nincs ő elkényelmesedve, inkább engem akart froclizni. Ő még nem tudja
> elképzelni, hogy valakinek pl gerincproblémái vannak, ezért bármit, ha
> lehet, ülve szeretne csinálni. Neki úgy jön ez le, hogy egy lusta állat
> vagyok, aki azért akarja ülve, mert kényelmesebb, mint állva.

Rendszeresen visszatérő (évi 2-3szor) lumbágóm van isiásszal.
Csontkovácsos támogatással 2 hét helyett csak 3-4 napig szoktam
ordítani, ha mozogni kell. Nekem ne meséld, milyen a derékfájás :-) Nem
jön le nekem sehogysem hogy te miféle vagy kiféle, vagy kefél-e. Egy
egyszerű kis vicc volt, nem kell mögé képzelni sem gonoszságot, sem
patásorbánt, semmit.