[Epitesz-barkacs] Ekszijtarcsa-szeruseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 9., P, 11:41:51 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Rendszeresen visszatérő (évi 2-3szor) lumbágóm van isiásszal.
> Csontkovácsos támogatással 2 hét helyett csak 3-4 napig szoktam
> ordítani, ha mozogni kell. Nekem ne meséld, milyen a derékfájás :-) Nem

Nem akarok én semmit mesélni a derékfájásról. Népbetegség, de aki még
fiatal, nem tudja, hogy hova fajul ez. Régen nekem is hirtelen lumbágóim
voltak (nem érdekel, mi a szakszerű kifejezés), amikor a teremtő vagy az
ördög hátbaszúrt, és minimum 1 hétig nyomorék voltam.

Na de most más a ábra. Minden lassan zajlik. Ha ilyesmi törne rám, olyan
lassan teszi, hogy van időm kikezelni. Ez egy infralámpás negyedórás
melegítést követően szintén negyedórás ultrahang kezelést jelent, és
maradéktalanul elmúlik.

Na de van egy állandó dolog, ami régen nem volt. Egyenes testhelyzetben
(fekve is!) a gerinc nyom valami kilépő ideget, ami miatt mindkét combom
külső oldalán jó két tenyérnyi darab érzéketlenné válik, félóra múlva meg
fájni kezd. Na ez az, amit nem ismersz, és ne is ismerd meg.

> egyszerű kis vicc volt, nem kell mögé képzelni sem gonoszságot, sem
> patásorbánt, semmit.

Szerintem úgy reagáltam le, ahogy itt írod. Emellett persze a patásorbán
is benne van a pakliban. :-)