[Epitesz-barkacs] Ekszijtarcsa-szeruseg /hátfájás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 9., P, 12:51:44 CEST

Nálam ez nagyon érdekesen megy. Tegnap pl. eléggé fájt a derekam hátul,
a gerincem vége felé. De annyira, hogy a lábaim is belezsibbadtak.
Viszont vettem 5 db könyvespolcot az Ikeában, és azt senki sem fogja
helyettem felhozni a 4.-re. 2m hosszú, nem túl könnyű dobozok, kicsit
megizzadtam a végére. Viszont teljesen elmúlt a derékfájásom. Ugyanezt
megfigyeltem kb. 1 hónapja, beszarás mennyire fájt a hátam. De fel
kellett hozni egy eléggé nehéz gépet, és mire felértem, teljesen
'meggyógyult' a hátam. Utána hetekig jó is volt. Amíg jártam
rendszeresen sportolni, soha nem fájt.

Állítólag az velünk a gond, hogy felegyenesedtünk négykézlábról. Ahogy
figyelem, a magasabb embereknek többet fáj a hátuk.

Gábor