[Epitesz-barkacs] Ekszijtarcsa-szeruseg /hátfájás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 9., P, 13:21:20 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Valaki magyarázta nekem, hogy amíg erősek és tartanak a hátizmok, addig a
csigolyák a helyükön vannak. Akkor kezd baj lenni, ha ellazulnak... Na hát
ehhez nem értek, de a magyarázttól függetlenül úgy tűnik, hogy tényleg
jobb a gerincnek, ha a hátizmok igénybe vannak véve. Nekem se fájt régen
sosem, amikor emelgetnem kellett. Viszont, ha sokat döglök az ágyban,
akkor nagyon szar tud lenni.