[Epitesz-barkacs] Ekszijtarcsa-szeruseg

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 9., P, 11:16:05 CEST

Nem olvastam a hozzászólásokat, lehet hogy más írt hasonlót.
Úgy oldanám meg, hogy vennék műanyag lapot, aminek a mechanikai
tulajdonságai megfelelőek, és legyártanám CNC-vel a két felét. Úgy, hogy
az ékszíj vájatában középen lenne a lapjaival párhuzamosan kettévágva,
így bármilyen profilt ki lehetne alakítani. A végén összeragasztanám és
csavaroznám a kép oldalt. Van pl. a POM nevű anyag, szerintem erre
teljesen jó lenne.

Gábor