[Epitesz-barkacs] bútorépítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 11., V, 16:56:30 CEST

Hát, tisztelet-tisztelet, de néha azért olyan ez, mintha Vajk csak úgy
leszólná a dolgokat. Nem is tudom, hogy' kerül szóba a melamin, vagy
bármi, amikor a kérdező megkérdezte, hogy bútorba mivel kell hornyot
csinálni, én meg válaszoltam. A Dremel kimondottan fára, fémre, üvegre,
akármire gyárt ilyen kicsi marókat, olcsón meg lehet venni. Van
gyorsacél, keményfém, és gyémánt maró is, választani lehet felhasználás
szerint.

Gábor