[Epitesz-barkacs] bútorépítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 11., V, 18:57:12 CEST

jol latod, hajlamos vagyok tisztan fikazas celjabol beszolni.

persze ez nem alaptalan.
a kerdezo azt kerdezte, hogy mivel kell a 3.2mm vastag hdf vagy farostlemez hatlapnak a hornyot megcsinalni. ebbol en eldontottem (pedig csak 99%) hogy laminalt butorlapbol csinalja a butort. ha tomor mahagonibol lenne, akkor csak nem csinalna neki farostlemezbol hatlapot.

laminalt butorlaphoz meg tapasztalat es szakirodalom egyhanguan mondja, hogy gyorsacel maro nem megfelelo. nekem is van dremel marom, tobb is, mondjuk kemenyfem nincs. eszembe nem jutna nekiengedni a butorlapnak. az olcso kinai kemenyfem maronak is eltunt az ele, ahogy irtam. viszont a javasolt kisvakondban vett tomor kemenyfem dimar maroval, ami parezer forint, tobb tiz meter hornyot vagtam mar.

de elotted a palya, hogy kiprobald, a dremel marod hogyan viszi a butorlapot. egyaltalan, a 3.2-es nyelevel hogyan ereszted bele 5-6mm melyen az anyagba?

vajk