[Epitesz-barkacs] bútorépítés

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2009. Okt. 11., V, 19:27:32 CEST

Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólásokat! A pelenkázó elkészült. (Már csak a fiókok
vannak hátra.)

Végülis a Bauhausban kaptam Wolfcraft 4-es HSS marót vagy 3eFt-ért.

Ugyan nem mahagóni, csak táblásított borovi. Én feleslegesnek
éreztem, hogy a hátlap is 18-as borovi legyen, ezért döntöttem a
farost mellett. (IKEA system) :)

A dremelt nem tudtam volna befogni, mert csak 6-os és 8-as patronom
van a felsőmaróhoz.

Valaki ismeri a Wolfcraft cuccokat?
Vannak ötletes cuccaik (pl. tipliző léc)
http://www.wolfcraft.de/workarea/supplier/sWolfcraft/documents/videos/wmv_neu/Duebelleiste_Produkttrainer_en_wmv.wmv

Meg egykezes szorító. Ezekből vettem is. Remélem tartós
is lesz. (Bár nem ipari célokra használom)

Igazából még a Master cut 1000 tetszik, csak most nincs rá keret. (Meg
hely a panelban).
http://www.wolfcraft.de/workarea/supplier/sWolfcraft/documents/videos/wmv_neu/mastercut1000_int_wmv.wmv

Z.