[Epitesz-barkacs] bútorépítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 11., V, 19:04:11 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Hát ez lehet, de én elég szőrmentén nézem az olyan témákat, amikben nem
vagyok éppen érintett. Szóval nem vettem észre.

Szóval neked szólt a válasz? Mintha nem te akartál volna ilyen hornyot
marni.
Az is igaz, hogy nem nagyon láttam leírva, hogy mi pontosan az az anyag,
amibe kellett volna a horony.

Nna ezek között biztos van olyan, ami elvisz bármit, ami bútorral
összefügg. :-)