[Epitesz-barkacs] bútorépítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 12., H, 16:00:15 CEST

Acs Gabor wrote:
>> 'csoda' maró... de nem fikázol, igaz?

Jaj, legalább ti ketten ne vesszetek össze! Mindketten jó fejek vagytok,
tudtok normálisan gondolkodni minden téren, kár lenne!

Valahogy az az ábra, hogy Vajk beleásta magát ebbe a famegmunkálós témába,
profi cuccokkal szeret nyomulni, valszleg nem nagyon tesz semmi engedményt
(csak az a megfelelő, amivel egy életen át lehet dolgozni élezés és csere
nélkül :-) ), Te meg kissé érzékenyebb vagy. Pedig akár azt is írhattad
volna, hogy "én tudom, hogy ez mire képes, nem tudsz meggyőzni, hogy ez
szar arra...., de felőlem...", és pont.

Mindezt mondom én. :-)