[Epitesz-barkacs] bútorépítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 12., H, 20:23:30 CEST

Szerintem itt a részletkérdés bizonygatásáért (amit Te találtál ki)
sokkal többet teszel, mint amennyit ér a dolog, pl. ha azt mondanád:
tévedtem, tényleg alkalmas lett volna erre a feladatra. Fenyőhöz HSS,
kemény anyaghoz keményfém.
De ha nagyon akarod, én itt veszem:
http://www.ebolt.hu/product217269_category7925-Dremel_9901_Volfram_karbid_maroszar.html
Fenyőbe akár ezt: