[Epitesz-barkacs] �róasztal értékbecslés... :)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 11., V, 21:58:30 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> köszi, akkor
> újra kell frissítenem a gyerekkori emlékeimet, de az egynél többet is
> valamilyen
> ( ha nem ezzel, hanem valami hasonló módon ) szokták megoldani
>
> no, akkor megint kell egy kis iszaptalanítás a régen használt emlékképek
> között

Végülis van 2 lehetőség:
1. Ahogy Zsolt is írta, egyik irányban lehet nem befelé szűkülő,
2. lehet befelé szűkülő mindkét irányban, de réssel, és utólag oda
méretezett sík lapokat kell beragasztani. A végeredmény ugyanúgy alakzáró
kötés.

Nekem már régóta mozgatja a fantáziámat az olyan faszerkezetek építése,
amiben egy darab szög nincs, mégis stabil. Két lehetőség is van ebben a
témában: ragasztó sincs, vagy van ragasztó.

Az utóbbi akkor kellhet, ha mindenféle nyikorgást el akarunk kerülni.