[Epitesz-barkacs] �róasztal értékbecslés... :)

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Okt. 11., V, 22:09:26 CEST

jhidvegi írta 11 Oct 2009  21:58 levelében:
> Nekem már régóta mozgatja a fantáziámat az olyan faszerkezetek építése,
> amiben egy darab szög nincs, mégis stabil. Két lehet~Nség is van ebben a
> témában: ragasztó sincs, vagy van ragasztó.
Késmárkon áll egy fa templom, az épült szögek nélkül. A hagyomány
szerint a türelmi rendelet után, amikor a protestánsok építhettek
templomokat, Gusztáv Adolf svéd király küldött segítségül
hajóácsokat. A hajóban meg nem lehetett szögezni, azt a tengervíz
hamar megette volna.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu