[Epitesz-barkacs] bútorépítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 11., V, 22:26:31 CEST

Gabor!

Megneztem a csoda perfor marod adatlapjat, amit linkeltel is.
Az adatlap alapjan aluminuim fajtak marasara valo. Nem kizart hogy elviszi a fat, de ugyanennyi penzert lehet venni olyat, aminek az elszogei, elkialakitasa fara lettek optimalizalva. Akkor butorepites celjara miert ne venne az illeto olyat?

A 20mm munkamelysegu dremel szamat megirod nekem? Mert akkora ellel en meg csak csempe meg gipszkarton vagasara szolgalo cuccokat lattam naluk, horonymarot nem.

Amugy a furas meg a horonymaras nem egy kategoria. Ha belegondolsz, akkor ahogy halad az anyagban, a laminatot (a bevonatot) mindig ugyanaz a pontja kapja az elnek, es az a pontja mindig laminatot kap. Az a pont faragja a laminatot forgaccsa, sokszorosa utat tesz meg benne mint a horony hossza.

vajk