[Epitesz-barkacs] UV-C es uveg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 12., H, 10:05:35 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Neked jó tapasztalataid vannak, és meg vagy győződve róla.

Mármint miről?

> mert az orvosodban megbízva hitelesnek fogadod el az indoklását
> és jogodban áll beoltatni magadat.

Egyáltalán nem foglalkoztam az orvos indoklásával, nem is beszéltem vele,
sőt, ha le akarna beszélni, akkor is ragaszkodnék hozzá, hogy megkapjam az
oltást. Igen, még szerencse, hogy jogomban áll beolttatni magam.

> akinek rossz tapasztalatai vannak, azt nem lehet könnyen meggyőzni,

Nem is akarom. Itt az a felelősség merül fel, hogy ha tömegesen elkerülik
az emberek ezt az oltást, akkor ugyan ezek zöme simán átvészeli a kórt, ha
megkapja, viszont iszonyú hordozás lesz, és a védtelenebbek (csecsemők,
terhes nők, súlyosabb alapbetegségben szenvedők) olyanokkal lesznek
körülvéve, akik égen-földön, villamoson, utcán... akárhol járva hordozzák
a bajt, és nyomják a levegőbe a tüsszentéseikkel, köhögéseikkel a
kórokozók milliárdjait.

Gondolj bele, jön a dzsuvás idő, amikor a levegőben szinte láthatók a
vízcseppek. Ha gyalogolok az utcán, néha többszáz méterről érzem, hogy
valaki dohányzik. Sokkal arrébb látom meg, hogy ki. Ugyanígy, ha valaki
krahácsol betegen az utcán ilyen időben, többszáz méterre is eljut a sok
fertőzött vízcsepp a levegőben.

> ha az orvosod sem bízik annak a szernek a hatásosságában
> és a betegnek jogában áll, hogy ne oltassa be magát

Ezesetben igen. Ellenben, ha egy tutira halálos betegségről lenne szó,
elvárnám, hogy hatóságilag kötelező legyen mindenkinek az oltás, akár
erőszakkal is. Az ember egy dologtól biztos nem lehet megvédeni: a saját
hülyeségétől.

Vagy ha valaki mégse akar ilyesmit ebben a veszélyes helyzetben, akkor
karanténba zárnám. Ott lehet oltás nélkül, amíg a bajok el nem múlnak.
Lehetne választani: oltás vagy karantén.

> de az alternatív gyógyítás egyre hatalmasabb elterjedése a hivatalos
> orvoslásba
> vetett  bizalom csökkenése miatt is tapasztalható

Ez inkább az ezotéria veszett terjedésével függ össze. Aztán kimaradnak az
olyan esetek, amik után szépen meghalnak csendben emberek. Nekem is van
ilyen konkrét ismerősöm, aki mellrákkal startolt (valszleg),
diagnosztizáltak csomókat a mellében, amikor gondolt egyet, és felhagyott
a "hivatalos orvoslás"-sal, ment természetgyógyászhoz, asztrológushoz
(sőt, ide tanfolyamszerűen is járt), aztán rendbetette az anyjával a
kapcsolatát, mondván, hogy valszleg ez okozta a bajt... végül mindenre
késő volt, előbb menni is alig tudott már, aztán meg is vakult, teljesen
elterjedt a rák a testében, végül meghalt. Egy 5 éves kislányt hagyott
itt. Férje nem volt.

Szóval ez is egy eset, és tudom, a másik irányban is lehet eseteket
felhozni, de ez a mindenen felüli nagy bizalom az ún. természetes
módszerekben a hivatalosnak leminősített orvostudománnyal szemben elég
veszélyes dolognak tűnik.

> A leghatékonyabb terápiás eljárás, a legmodernebb gyógyszer is
> hatástalan a beteg
> együttműködésének hiányában.   ...újabban hazánkban a figyelem egyre
> inkább az
> orvos-beteg kommunikációra ....

Na igen. Ha a beteg leszarja, mit mond az orvos, meg nem vesz be semmit,
akkor esély sincs a gyógyításra.

> Az elfogadás vagy elutasítás azonban többnyire - tekintettel arra, hogy
> a betegek
> általában nem rendelkeznek orvosi kérdésekben kellő tájékozottsággal -
> elsősorban  az
> orvos hitelességén, személyiségén, szakértelmén, megbízhatóságán múlik.

Hát persze, hiszen a beteg nem tudhatja azt a sokmindent, amit az adott
területen tudni lehet. A tv-szerelőben is meg kell bíznia annak, aki nem
ért a tv-hez.

> Nem elég tehát elérnünk azt, hogy, jó orvosok" legyünk, annak is kell
> látszanunk.

Nyilvánvaló.

> "... A gyógyszer hatékonysága attól is függ, hogy az az orvos, aki
> felírja mennyire
> hisz a hatékonyságában. Ahogy odaadja a betegnek az orvos a gyógyszert,
> amilyen hittel
> teszi ezt, az befolyásolja a beteget abban, hogy beszedni-e..."
> /////////
> !!!! tehát HIT kérdése !!!!

Ez egy baromi nagy félreértés! Ha így lenne, az állatok gyógyítása
lehetetlen lenne. Az állatok igencsak félnek az állatorvostól, a bizalom
nulla, és csodák csodája, mégis meg tudnak gyógyulni a kezeléstől.

Itt a "hit" nagyon félre van magyarázva, lehet, hogy csak általad.

Én is aszondom, hogy összegezve: senki nem fog kötelezni az oltásra, meg
bármilyen gyógyítás elfogadására, sőt, módod van a H1N1-et direktben
felvenni utcán... és hinni benne, hogy problémamentesen meg fogsz
gyógyulni 1-2 hét alatt. De ne menj el otthonról, mert rengeteg más embert
fertőzhetsz meg!!