[Epitesz-barkacs] rozsdamentes cso javitas

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 12., H, 22:25:02 CEST

>Nem emlékszem a téma előző leveleire... mitől lyukadhatott ki? Mechanikai
>sérülés, vagy a -bármilyen színű- kóla tett benne kárt?

most, hogy jobban szemügyre vettem már én sem tudom mitől lyukadhatott ki.

először fagyásra gyanakodtam amíg nem láttam közelről, mert egy másik helyen
volt fagyás lyuk, de az szétrepedt hosszában mint lyukadt.

a mechanikai sérülés kizárható, nyom nem utal rá.

ami sajnos a fotókon nem annyira látszik, a lyuk kb. úgy nézett ki, mint
amikor egy vascső szétrohad cakkos volt a lyuk széle, olyan volt mint egy
mandelbrot ábra.

amire így gondolni tudok, hogy anyaghiba lehetett és azon a helyen volt
olyan anyag ami könnyen el tudott rohadni.

ebben a csőben szénsav megy 5-7 bar nyomáson.

>A képet elnézve pontkorrózió.
már majdnem elküldtem az írást, amikor jött leveled.

szóval akkor az lehetett, annak tűnt.