[Epitesz-barkacs] Ket kerdes...

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Okt. 13., K, 12:14:48 CEST

Kormos Imre írta 13 Oct 2009  12:07 levelében:
> Ja, ha nem muszály, most nem bontanánk meg a tetŃt, épp szigetelés
> elŃtt áll, igy alulról most még elég jól hozzá lehet férni. Ötlet?
Gondolom a kéményszegély bádog felhúzódik valameddig a kéményre. A
függőleges lemez tetejét a bádogosnak illett a kémény felé behajtani
egy centinyit, így azon kéne legyen egy vízszintes "keretnek".
Igazából flex-szel be kéne vágni egy hornyot a kőbe, oda behúzatni a
bádog élét, és akkor leszilózni. Nem nagyon láttam még bádogost, aki
ezt korrektül megcsinálta volna :-(

Igazából nem is szilikongumi kéne ilyen helyre, mert az nem tart
sokáig, hanem fekete, butilkaucsukos tömítőmassza. Nincs minden sarki
boltban.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu