[Epitesz-barkacs] Ket kerdes...

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 13., K, 12:25:40 CEST

Lehet venni UV álló szilo-ragasztót, kb. 700 pénz egy csővel. Az
mindenhez (kivétel PE, teflon) nagyon jól ragad, nálunk pl. fát betonhoz
azzal rögzítettek. Ez van OBI-ban is rendes áron.
A fekete, ragacsos tetőszigetelő masszát, és hasonlót csak aluszalaggal
összekasírozva a Platformban vettem. Az egyik kartuscsőből nyomható, a
másik olyan mint egy ragasztószalag. Tudtommal még esőben is használható
(bár biztos jobb szárazon) és később a nyári melegben végleg összenő a
tetőn mindenféle anyaggal.

Gábor