[Epitesz-barkacs] Ket kerdes...

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2009. Okt. 13., K, 13:47:07 CEST

Köszönöm mindenkinek.
Szerintem rá tudom beszélni arra, hogy flexeljen be egy csikot a téglákba a
bádog fölött, abba bele a bizumenzsindely ragasztót, abba meg egy Z alakban
meghajlított lemezt (ez kapható gyári cuccban is).
Nekem tetszenek ezek a gumiszerű anyaggal bevont alufóliacsikok is, de nem
tudom, a tégl fugájába hogyan lehetne beletuszkoli, illetve kapható-e
gyurmában ugyan ez az anyag, amivel kitöltenénk. Ez a flexelés + lemez
biztosabbnak tűnik..

KI

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4502 (20091013)

http://www.eset.hu