[Epitesz-barkacs] Ket kerdes...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 13., K, 16:19:40 CEST

Kormos Imre wrote:

> 1:Tudom, hogy volt már róla szó, de nem jut eszembe.A sima ecetszagú
> sziloplasztot mivel lehet higítani?

Nekem benzint adtak tippnek, de nem volt, és nitroval csináltam, nagyon
bevált. Még az ecetszag is távozott belőle a hígítás során, és ecsetelésre
alkalmas konzisztenciájúra hígítottam.

Nyáklapot kentem be vele mindkét oldalon, mert dzsuvás környezetben és
külföldön volt alkalmazva, és hálózat ment rá (mind a 3 fázis). Még nem
szóltak, hogy baj van. Vagy jó még, vagy már leselejtezték az áramforrást.
:-)

Úgy láttam, hogy elég jól tapadt a fémhez. Előtte kísérleteztem úgy, hogy
sima rézsínre meg más fémekre kentem, és próbálgattam, hogy jön fel. Nem
nagyon jött fel könnyen, faragni kellett.