[Epitesz-barkacs] 9 ledes asztali lampa kontakthiba

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 13., K, 20:07:10 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.10.13. 19:26:25 +2h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Egyszerű: szétszeded, újraforrasztod azzal, ami van. Nem műhold ez,
> hogy ne lehessen megismételni, ha nem sikerül. Ha jó, örülsz, ha nem,
> ráérsz akkor gondolkodni. Gond lehet esetleg, ha az ólommentes
> magasabb hőfokon olvad, de a próba ezt is megmutatja.

tehát a magasabb hőfok igénye miatt a pillanatpákánál vékonyabb rézdrótot
kell bevetnem. :-( hogy  tudjak forrasztani

> A talpába akarsz önteni, hogy nehezebb legyen? Vegyél horgászboltban
> ólmot, de még egy marék rozsdás anya is jó.

pl. 4mm2 -es drótból  4 szálat hoztam össze egy csomóba, és ónfürdőbe
mártottam, de az ónfürdőt ehhez én esőcsatorna-forraszból olvasztottam.

ólmom is van szükség esetén, és az lett volna a kérdésem, hogy
ha
ólommentes forraszanyagba ólmot elegyítenék, abból milyen módon lehetne
olyan vékony ónszálat létrehozni, mint amit az elektronikánál használnak?