[Epitesz-barkacs] 9 ledes asztali lampa kontakthiba

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 14., Sze, 09:34:39 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.14. 08:57:08 +2h-kor írta:

> Eleve hibás a kiindulás. Nincs ilyen, lehet javítani.

a hagyományos forrasztópákám a delejre érzékeny, 12V18Wattos,
és ha csak 11Voltot kap, nem melegszik fel annyira

ha a konnektorban 220Volt meg van, akkor a hagyományos ólmos
forrasztóón rendesen olvadt

ha a konnektorban csak 205Volt van, akkor már az ólmos ón sem
olvad rendesen

tehát nekem ólommentes ketyere javításához ennél a hagyományos
forrasztópákánál igencsak kell szekunder oldalon a 14 - 15Volt,
ahhoz a primer oldalon 240-250Volt is kellene

az UPS 12Voltos akksijánál megjelenik a 14,4Volt, tehát túlhevített
pákához (mivel potis szabályozóm nincs) csak innen tudom
megoldani, hogy ólommentes nyákon forrasztani tudjak

végülis megoldom weller nélkül is, csak.....