[Epitesz-barkacs] víztelenítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 15., Cs, 11:16:08 CEST

1, így fogok tenni.
2, Szepygab fagyállós javaslatáról rögtön a só jutott eszembe, csak nem
vagyok benne biztos, egyrészt hogy feloldódna keverés nélkül, másrészt
hogy eljutna a szifonig (bár lehet, hogy a WC-nél a szagelzárás csak
annyi, ami vizet a lefolyójánál látni lehet?), harmadrészt hogy az így
létrejövő oldat leviszi akár minusz 20-ig is a víz fagyáspopntját.

Gábor