[Epitesz-barkacs] víztelenítés

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Okt. 15., Cs, 11:58:35 CEST

Acs Gabor írta:
> 1, így fogok tenni.
> 2, Szepygab fagyállós javaslatáról rögtön a só jutott eszembe, csak nem
> vagyok benne biztos, egyrészt hogy feloldódna keverés nélkül, másrészt
> hogy eljutna a szifonig (bár lehet, hogy a WC-nél a szagelzárás csak
> annyi, ami vizet a lefolyójánál látni lehet?)

A klotyesznál igen. Van benne egy hattyúnyak szerű cucc, egyik felében
áll a víz, a másik fele meg a csatornába megy. Ha van időd, a klotyóból
mopszal ki tudod emelgetni a vizet, oda nem muszaj fagyallot onteni, ott
sok viz van, az nagyfogyaszto, de nekem pl a mosdo alatt a szifon olyan
allapotban van, hogy most jo ne mozgasd, nem szednem szet, csak ha van
keznel egy uj :-)