[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 16., P, 10:26:18 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.10.16. 10:08:00 +2h-kor írta:

> Mármint mi 6%?

a fűtési költség megtakarítás. Tehát ha fűtési idényben 6 hónap alatt
23celsiusnál pl. 300eFt-t költesz, akkor 18celsius mellett deltaT 5celsius mellett
ugyanazt  kb 5celsius x 6% = kb 30% durván 300e - 90e = kb 210eFt-ból
megúsznád

az az éjjelre, meg napközben levéve 18fokra (amit az ismerősöd szerint
kár vele foglalkoznod) mondjuk már csak kb 50e lenne szezononként

> Nekem ebben a hidegben kb. fél óra alatt esik 23,2-ről 22,7-re, ez egy
> eléggé gyors csökkenés. Persze nyilván nem lineáris a folyamat, később

nyilvánvaló, hogy ha ezt az xezer Ft-ot kisujjadból kirázod, marad a lustiság,
ha nem tudod kirázni, akkor marad az átprogramozás fél nap alatt