[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 16., P, 10:49:42 CEST

igen, akkor ha egész szezonra ezt csinálod. De ha átírom a termosztát
programját, hogy 10 percenként (vagy óránként, vagy 2 óránként stb.)
vegye vissza 6 fokkal, aztán állítsa vissza 23-ra, megint le, megint
vissza, semmi különbség nem lesz a költségben. Ez persze túlzás volt,
azt kellene valahogy megmérni, mi az az időtartam, amikor az egész
rendszer visszamelegítése kevesebb energia, mint a hőntartás.

Gábor