[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 16., P, 12:12:37 CEST

Akkor ez kétfelé visz tovább. Az egyik, hogy az ő többszáz tonnáját az
első bekapcsoláskor sokkal több idő, energia átmelegíteni. Ezzel együtt
ha az én lakásom a fél fok esést nap közben 20 perc alatt pótolja, a
többszáz tonnát meg másfél óra alatt.
A másik, amit már írtam, hogy őnála nem lehet megcsinálni, hogy
éjszakára visszaveszel 3 fokot. Hacsak a termosztát ki nem nyitja az
ablakokat, vagy be nem indítja a légkondit, hogy lehessen takarékoskodni :))

Gábor