[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2009. Okt. 16., P, 13:21:25 CEST

> Most már ráérek ezzel is tökölni, illetve van értelme is.
> Ki hány fokban él, és hányban alszik -mármint ha külön be tudja, és
> akarja állítani-?

Nálunk csak egy termosztát van a lakás közepe táján, szobánként csak a
radiátorok tekergetésével lehetne állítani. Reggel fél hattól fél nyolcig és
délután fél négytől este fél tizenegyig van fűtés 23.5 fok, egyébként 18, de
addig nem szokott visszahűlni. Hétvégén csak éjjel 18. Egy alkufolyamat
eredménye, nekem kevesebb is elég lenne ;-)

Szerintem is megéri variálni, mert ugyan nem hűl vissza 18 fokra reggelig,
de vagy két fokot igen. Ha ezt kiátlagolom, lehet, hogy megvan a napi átlag
egy fokos csökkenése. Hőtehetetlenség ide vagy oda, ha az átlagérték
csökken, csökken az elszökő és pótlandó meleg is. Ez is egy PWM.

Palasik Sándor