[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2009. Okt. 16., P, 12:21:48 CEST

> a modern lapradiatorokon van legtelenito. A regi tagos
> lemezradiatorokon mint a mostani tema, nem szokas.

Nekem úgy tűnt arról a képről, hogy ennél is négy lyukat kell lezárni, de
csak kettőnek van funkciója. Azt már csak feltételeztem, hogy valamiféle
szabványméretű dugó, ami kiszedhető, és helyette be lehet tenni egy
szabványméretű másik dugót, amin van egy csavarhúzóval nyitható kiskapu a
levegőnek. Ezek szerint nem így van. Ha be van tervezve a csere, akkor
tényleg nem érdemes vele többet küzdeni.

Palasik Sándor