[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 16., P, 13:29:17 CEST

pontosan!
kiveve hogy az elso bekapcsolas az ket eve volt. azota minden osszel a nap megoldja az elso felfutest. ertsd alatta, hogy a mult heten meg futes nelkul 23 fok volt bent, hetfon vagy kedden inditottam el a futest. nyilvan nem kellett megkuzdenie az elso felfutessel, mert 21 fokrol indult a dolog.

vajk