[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 16., P, 17:29:03 CEST

>Ne menj olyan messze.

köszi.

a fogarasiban ilyen nincs, már kérdeztem, de van másfajta kisebb, kb. 15e
körül.

platform kilőve, én nem vagyok hajlandó kártyát regisztrálni... és ez a
mániájuk,

a billa helyén meg csempe bolt van, nem ?

egyébként ez az inaqua is ott van a billától kb. 200 méterre és eléggé
profinak tűnik, mintha kizárólag szűrőkre szakosodott volna.

a vízvezetékes boltokban meg szerintem minden szerelvény van csak éppen
olyan betét nincs amit én keresek. (legalábbis 2-ben nem volt)

szűrő, házzal együtt akad mindenhol, de nekem megvan a ház akkor azt minek
vegyem meg.... mikro egy betét 2-3-4-5e ft.

de pl. 35e-ért van eredeti cornelius aktívszenes szűrő házzal, na de
annyiért azért mégsem kéne, mert akkor 60 körül már RO szűrős cucc van
kompletten, ami azért tisztább vizet ad..