[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 20., K, 15:50:43 CEST

>köszönöm, jó kis boltnak tűnik, majd hétfőn megnézem mert szerintem

na tegnap meg is néztem, meg is vettem csak nem volt időm vele foglalkozni.

szóval vettem 2 guriga fonalat, ami álcázva 5 mikronos szűrő,

http://telectronic.hu/lomtar/100_2930.jpg

meg egy aktív szenes szűrőt:

http://telectronic.hu/lomtar/100_2933.jpg

majd rábarkácsoltam a régi szűrő csatlakozót

http://telectronic.hu/lomtar/100_2935.jpg

ehhez jól jött a műanyag takonyragasztó, mivel mind a kettő PP így
esélytelen lett volna a kétkoponensű tartós ragasztás.

a boltról:

mivel ez igazából nem is egy bolt, hanem olyan mérnöki iroda szerűség, így
sokat beszélgettem az ottani emberrel és igazából eloszlatta az RO szűrő
iránti vágyamat.

nem azért mert rossz, csak kb. semmi olyan plussz haszna nincs neki amiért
érdemes lenne rákölteni 70e forintot.

az RO szűrő jobb minőséget állít elő mint a deszt víz, de az embernek
szüksége van deszt vízre ?

amit bemutatott, azon volt egy sima szűrő egy aktívszens az RO, egy
sótlanító meg egy gyantás szűrő, ami víz ebből jön ezt hasznáják
laboratóriumi kísérletekhez olyan tisztaságú.

viszont az aktívszenes szűrőt melegen ajánlotta, mert az jól kiszedi a klórt
meg egyéb vackokat a csapvízből.

majd amikor az egészet összerakom dokumentálom aztán kiteszem az összeraktam
rovatomba:

http://telectronic.hu/osszeraktam.htm